Direktlänk till inlägg 17 februari 2014

Inreda!

Av Carolin - 17 februari 2014 14:11

Som sagt ska vi flytta och mycket av min lediga tid har gått åt att kika på inredning. Därför har det inte blivit så mycket inlägg på senaste tiden. Tänkte här göra en liten kik på vad som kan tänkas dyka upp i Carolins och Emils residens ;)


Vi båda tycker mycket om naturen och vill plocka in den i inredningen. Jag vill även undvika så mycket plast som möjligt då det är mer eller mindre ren skit :P Och detta är ju ingen priolista direkt utan mer önskedrömmar! Vi kommer successivt köpa inredning till lägenheten då vi inte kommer ha råd med allt på en gång. Renovering kommer att komma i första hand så vi får leva med det vi redan har så länge :)


Från Granit.se


     

Värmeljushållare 15:-          Sopborste trä 299:-         Burk i returglas med kran 6L 399:-



Från Ikea.se


 

Stockolm soffbord 1795:-



Från Jotex.se


                 

Ben Bordslampa 499:-   Björk Gardinlängd 129:-



Från Mio.se


 

Korti Taklampa 499:- 



Från Designonline.se


 

Favoritkoppen med Elsa Beskow motiv

Familjen Jordgubbe 189:-




Its a start! :)




Carolin






 
 
Ingen bild

Jeanette

17 februari 2014 16:24

Fina saker! Är säker på att du kommer göra eran lägenhet riktigt hemtrevlig! :)

Carolin

17 februari 2014 17:35

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolin - 10 mars 2014 08:40


Hittade underlakan och örngott på ICAhemma.se i ekologisk bomull till bra pris! Kommer att inhandlas :) Från ICAhemma              Ica    EKO                  Ica    EKO       Örngott 50x60             Underlakan 240x260            ...

Av Carolin - 27 februari 2014 19:34


Har fått upp ögonen för koppar som ju är ett fantastiskt vackert material som jag tänkte skulle bli underbart med våra inslag av cement vi kommer ha i lägenheten. Och så hittar jag från Linnea Hult, dessa to-die-for ljusstakar som jag bara älskar! Så...

Av Carolin - 27 februari 2014 16:47

Kikade runt på Åhléns efter inredning och hittade mycket fint som även var ekologiskt! Under fliken "Bra val" på alla kategorier kan man filtrera på miljömärkta och ekologiska produkter. Utöver det jag listat nedan finns även ekologiska handdukar (so...

Av Carolin - 17 februari 2014 14:00

.. för mänskligheten, 1 stort steg för Carolin och Emil - Sambor!   Jajamän, vi har köpt lägenhet! Inte vart som helst heller, utan i underbara Nyköping. Min Svärmor och Styrbjörn (aka Micke) bor där och vi har varit i Nyköping många gånger nu. V...

Av Carolin - 27 januari 2014 19:55

Den här tårtan gjorde jag för ett par veckor sedan, den blev jättegod :) Som botten hade jag en choklad lika-delar-botten. Ersätt 2/3 av mjölet med kakao. Ingen bild tyvärr!   Mörk Chokladtårta Tunn 24cm, tjockare 16cm tårta     1dl mjölk...

Presentation


Hej och välkommen till mig! Carolin heter jag, är 22 år och bor i den lilla metropolen Nynäshamn. På min blogg kommer du kunna läsa om mina intressen, mat, bak, smyckestillverkning, foto, träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards