Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Ekologiskt från Åhléns

Av Carolin - 27 februari 2014 16:47

Kikade runt på Åhléns efter inredning och hittade mycket fint som även var ekologiskt! Under fliken "Bra val" på alla kategorier kan man filtrera på miljömärkta och ekologiska produkter. Utöver det jag listat nedan finns även ekologiska handdukar (som vi tyvärr redan köpt icke-eko), ekologiska servetter, tyger, vaxduk i metervara, dukar, mm, och mycket mer av det jag tagit upp också.  Mycket trevligt! Detta hittade jag och önskedrömmar vidare.. 


Från Åhléns

 

1   2   3   4                      5   6   7                                                                        8  9 

 

Mattan vet jag inte om den kommer passa så bra in hos oss, men den är så fin så den fick va med på en hörna!

 

 


1. (OBS EJ EKO) Ljuslykta Björk        79:- 

2. Skärbräda 38x24cm                      149:- (Miljömärkt, Fler storlekar, i bok)

3. Blockljus 7x15cm                          49:-   (Miljömärkt, Fler storlekar, innehåller endast stearin)

4. Förkläde                                       99:-  (100 %Ekologisk bomull, finns även i barnförkläde)

5. Kudde                                           179:- (100%Ekologisk bomull)

6. Vide Örngott/Påslakan                   129:-/599:-/799:-(100%Ekologisk bomullspercale, fler färger)

                                                        Örngott 50x70, påslakan 150x210 samt 220x220

7. Kökshandske+Grytlapp                   25:- Grytlappen (100%Ekologisk bomull, fyllning polyester..)

8. Redskapsset                                 39:- (Miljömärkt, i bok)

9. Jeansmatta                                   499:- (Av återvunna jeans)

 

 

 

Carolin

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolin - 10 mars 2014 08:40


Hittade underlakan och örngott på ICAhemma.se i ekologisk bomull till bra pris! Kommer att inhandlas :) Från ICAhemma              Ica    EKO                  Ica    EKO       Örngott 50x60             Underlakan 240x260            ...

Av Carolin - 27 februari 2014 19:34


Har fått upp ögonen för koppar som ju är ett fantastiskt vackert material som jag tänkte skulle bli underbart med våra inslag av cement vi kommer ha i lägenheten. Och så hittar jag från Linnea Hult, dessa to-die-for ljusstakar som jag bara älskar! Så...

Av Carolin - 17 februari 2014 14:11

Som sagt ska vi flytta och mycket av min lediga tid har gått åt att kika på inredning. Därför har det inte blivit så mycket inlägg på senaste tiden. Tänkte här göra en liten kik på vad som kan tänkas dyka upp i Carolins och Emils residens ;)   Vi...

Av Carolin - 17 februari 2014 14:00

.. för mänskligheten, 1 stort steg för Carolin och Emil - Sambor!   Jajamän, vi har köpt lägenhet! Inte vart som helst heller, utan i underbara Nyköping. Min Svärmor och Styrbjörn (aka Micke) bor där och vi har varit i Nyköping många gånger nu. V...

Av Carolin - 27 januari 2014 19:55

Den här tårtan gjorde jag för ett par veckor sedan, den blev jättegod :) Som botten hade jag en choklad lika-delar-botten. Ersätt 2/3 av mjölet med kakao. Ingen bild tyvärr!   Mörk Chokladtårta Tunn 24cm, tjockare 16cm tårta     1dl mjölk...

Presentation


Hej och välkommen till mig! Carolin heter jag, är 22 år och bor i den lilla metropolen Nynäshamn. På min blogg kommer du kunna läsa om mina intressen, mat, bak, smyckestillverkning, foto, träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards